Monday, July 25

no post title means no idea. bored. so aku nk bercerita pe yg aku terpikir je ni okayh...!! :D

1. time aku secondary school, time tu memang macam org kampung yg jakun. seriously, aku memang xtaw cane nk connect internet kat uma aku, apatah lagi nk menggunakan segala bagai menda alah dlm internet tu. so, youngest sister aku yg ngajorkannye.. haishh sah jakun! till aku 18 pon still xlepas2 lagi, mmg mundur ;p mase nk isi borang UPU baru lah taw sikit2. then nk apply biasiswa JPA pon akak aku yg isikan,aku tgok je :P

2. hari ni dah hari ke 4 kat kampung, so dah dpt rase angin belon kat badan aku ni semakin membesar. every single hour aku akn ke dapur dan melantak.hehe xsabar nk balik nilai cos pndai nk control mkn kalo kat sane :)

3. jgn mudah percaye kate2 laki..hehe u noe why, pasal aku ni da penah wat kajian sendiri. hampeh! mulut manis mcm madu,tp tekak rase hempedu..piiraahhhh hihi (no grumpy, ok guys!) mgkin sesetengah je kot, eh bukan sesetengah, tp MAJORITI :D beware!

4. bulan Ramadhan semakin dekat, so aku rase mcm xcukup prepare lagi. kalo bole pas sahur xnak tido ;p from now on, kene lah praktis tido awal. pastu bulan ni bukan sng nk dpt,setahun skali je. jadi sama2 lah kita mengisi ruang2 kosong di bulan Ramadhan dgn menda2 yg berfaedah :) insyAllah.

5. cuti 4bulan ni,aku byk da rancang nk watpe.. tp habuk pon tak jalan..yang jalan pon,setengah jalan je. haisshh terok2! skg tinggal sebulan lebih je, nak xnk kenelah cube jalankan jugak menda kejadah semua rancangan aku tu.kui3

dah,tu je kot yg terlintas :P
buhbye!

No comments:

Post a Comment